Godkänd tandläkarn | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

morris

Medlem
Meddelanden
51
Trofépoäng
8
Användarnamn: tandläkarn

Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad är ditt discord namn? beakzson#5877 eller morris

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2009

Berätta om din karaktär. han heter eddy wenngren 25 år gammal gillar att va i garaget och mekka med bilar när han va 7 år gammal så dog hans pappa han brydde sig inte så mycket hans pappa va aldrig hemma så han brydde sig inte så mycket om de han gick bara vidare i livet när han fyllde 20 år fick han en bil i present och några dagar efter så dog hans mamma han var ledsen och ville inte leva nå mer men efter några år bestämmde han sig att flytta

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är snäll trevlig rolig alltid positiv hjälper folk om han inte borde

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han kan bli lätt arg lät kränkt och är våldsam

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra på ett fantastiskt sätt till serverns rollspel genom att använda min kreativitet samarbetsförmåga och engagemang. Här är några sätt jag kan bidra till att förbättra rollspelsupplevelsen för alla spelare

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på många serverar men har inte hittat den rätta än

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska låta motparten kunna vinna ett scenario så det bara ej handlar om din egna vinst i scenariot utan att scenariot ska vara kul för båda parterna och för dig även fast du kanske förlorar

Vad är suntförnuft för dig? Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk att de ska vara någt man kö gö irl

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NRL= new liferule RDM random death match VDM

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja ATT JAG ÄR ROLIG OCH DU SOM LÄSER DEN HÄR OM DU GODKÄNNER ÄR DU SNYGG

Top Bottom