Godkänd TackHD | Medlemskap ansökning [vlelucas]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TackHD

Helper
Helper
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Användarnamn: TackHD

Vad är ditt namn i verkligheten? Patrik

Vad är ditt discord namn? TackHD

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Peter Magnusson är född 2000-04-17 och är en snäll och social kille som vill allas bästa. Hans stora intresse är bilar samt motorer. Det är för att han vill hjälpa folk så mycket som möjligt så att alla har det bra så han vill mer än gärna bli mekaniker till dem kriminella eller mekonomem och hjälpa andra motor behövande! Han har ett stort intresse inom hemma branschen samt att han jobbat på auto ett par år och att hjälpa folk så mycket som möjligt eftersom han hade en svår uppväxt med föräldrar som drack mycket, vilket ledde till att Peter och hans 2 andra syskon fick stryk. Peter och hans syskon fick inte någon mat hemma heller vilket ledde till att de fick sitta ute på gatan och tigga pengar för att kunna överlerva.
De fick aldrig gå ut med vänner eller gå till skolan, utan de var tvungna att göra allt hemma så de inte fick stryk av föräldrarna. Peter tycte det var tråkigt att han inte fick göra det andra barn fick göra. Han är ledsen än idag över det som hände i hans uppväxt. Idag har han bra kontakt med sina syskon men inte föräldrarna. Hans mamma gick bort för ungefär 7 månader sedan. Peter var då lite ledsen eftersom hans mamma aldrig slagit syskonen i den höjd som pappan gjort. Nu bor Peter pappa långt bort och de har ingen kontakt. Nu har han mycket pengar, bilar samt vänner då han har näst intill allt han vill ha

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer rpa väldigt mycket och kommer förmodligen vara med i massa scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska bara vinna ett scenario hela tiden man kan ha kul på alla olika sätt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag förstår alla regler ja, Social rp, Rdm, Vdm, Metagaming, powergaming,NLR

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat på massa servrar har 1.3tusen timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag streamar på twitch ibland

morre

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
63
Trofépoäng
8
Godkänd- vidare till intervju, du har 48h på dig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom