Godkänd Sylo | Temporär Ban Överklagan [lulle.08]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sylo

Medlem
Meddelanden
32
Trofépoäng
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199588002473/

Ditt Hex-ID eller BanID: 734888

Vad är din discord tagg? tnt_berra

Vem var det som bannade dig? Lulle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-02 144603.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag skrev att jag sålde smörkniv och sökte dyrk i blocket men det är jättemånga som skriver sökr dyrk i blocket så jag trodde man fick

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag skrev söker dyrk i blocket sen blev jag bannad

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: detta var inte en felaktig ban om jag ska vara ärlig men jag visste inte att man inte fick söka dyrk i blocket.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: nu har jag lärt mig att jag inte ska skriva det i blocket

Hur hade du kunnat göra annorlunda? inte skriva det

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

lulle.08

Mod
Forumpersonal
Mod
Meddelanden
56
Trofépoäng
8
Vill ej se dig skriva varken att du söker dyrk eller säljer kriminella produkter/varor på blocket igen :) kommer ge dig en ny chans

Din banöverklagan har blivit godkänd.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom