Intervju Swe krille | Medlemskap ansökning [Herman]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swe krille

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Swe krille

Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? nuttkrille62727

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mikey Abo och är 20år och blev precis ut slängd från sina föräldrars hus då jag inte hade nått jobb och levde på deras försörjningar så dem tyckte inte jag skulle få bo kvar där därför ville jag börja ett nytt liv i staden avena och bli framgångsrik och visa min föräldrar att jag inte kommer låta deras handlingar stoppa mig från att nå mina drömmar i den nya staden avena city jag vill skaffa mig ett hel tids jobb och försörja mig med så jag kan köpa en dator o bli en framgångsrik mäklare som gör många diesingns så jag kan tjäna så pass mycket och till slut kan visa mina föräldrar att jag trotts allt kunde bli något

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp nivå på Avena. Skapa roliga scenarion med vänner och göra Avena city till en bättre rp server som löser saker med social rp och inte skjuta varandra för minsta lilla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ej behöver vinna alla scenario man är med i. Man ska ibland förlora också. Går ej vinna varenda scenario man är med i. Som sagt man ska köra så både kriminella har kul & andra delen av rpn.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja! VDM: Använder sin bil som ett vapen. RDM: Dödar någon utan anledning. Metagaming: Tar information utanför spelet. Copbait: Försöker få polisens uppmärksamhet. NLR: Att man ej får komma ihåg något ifall du dött.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på några servrar innan, varit inne på Avena o rpat med min vän innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Herman

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
30
Trofépoäng
6
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom