Godkänd Svinet Svenne | Medlemskap ansökning [Luddzepuddze]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svinet Svenne

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Svinet Svenne

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Affz

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2025

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Svinet Svenne, Jag är uppväxt ii staden los santos med min bonusfamillj.Pappa Gustav var besatt av alkohol o därför var and aggresiv ofta. En dag slog han mig ii nyllet och då fick jag nog, Jag packade mina saker gick ut i garaget o tog min cross o körde hem till min vän. Där var jag alltid välkommen så jag fick stanna där ett tag medans jag fick hjälp att hitta ett nytt hem. Mamma var it med i bilden längre för hon var med i en seriös olycka. Mina intressen e att hänga me vänner o busa på stan lite grann. Jage it så himla kännslosam och mina framtidsplaner e ganska stora.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Smart, Rolig och för d mesta trevlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Hungrig ofta, Fattig och dålig på laga mat

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med Kreativ RP, långdragna scenarion och spetskompetens.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Spelat FiveM sedan 2024, hållt mig främst till Unive & Valize

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar satt båda parterna har kul.

Vad är suntförnuft för dig? sunt förnuft är en bred regel som man ska flöja sunt förnuft är att man ska tänka som man hade gjort i irl som man hade inte skutit någon bara för man säger Älskar Avena eller att man hade inte tagit en polisbil bara för den va cool och man, och man kan andvända sunt förnuft ig då kan man tänka som man hade gjort i irl som om man ska göra något så ska man altid tänka på sunt förnuft inanna man gör något.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Suntförnuft, VDM.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nix

Walbi

Välkänd Medlem
Meddelanden
307
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

LuddzePuddze

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Godkänd efter muntlig Intervju, välkommen!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom