Nekad svensvensson | Temporär Ban Överklagan [Eliazzz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

svensvensson

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199482041277/

Ditt Hex-ID eller BanID: 11000015ab473bd

Vad är din discord tagg? 11000015ab473bd

Vem var det som bannade dig? för att hen trodde att jag sa (N ordet) men jag sa tjena greger till min kompis greger gregerson

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2025-08-08 19_40_58.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? för att hen trodde att jag sa (N ordet) men jag sa tjena greger till min kompis greger gregerson

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag satt i min bil och var på väg till bärgaren för att träffa min bästa kompis Greger Gregerson, och när jag kommer fram så säger jag tjena Greger till Greger Gregerson men då så trodde d1zzzy1317 att jag sa (N ordet) och då så blev jag permanent bannad

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: jag satt i min bil och var på väg till bärgaren för att träffa min bästa kompis Greger Gregerson, och när jag kommer fram så säger jag tjena Greger till Greger Gregerson men då så trodde d1zzzy1317 att jag sa (N ordet) och då så blev jag permanent bannad

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: tidigare så har jag blivit bannad för lallar på torget så efter det så har jag inte hållit på att åka runt och dunka musik och leva om på torget

Hur hade du kunnat göra annorlunda? jag skulle inte göra något annorlunda eftersom jag bara sa min kompis namn

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Eliazzz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
91
Trofépoäng
8
Top Bottom