Godkänd sven svensson | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sven svensson

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: sven svensson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199657416832/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000165287880

Vad är din discord tagg? Velofn

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Det var Elias200 som bannade mig

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-22 182528.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem valde att banna mig för vdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag blev bannad så var det så att jag laggade väldigt mycket. Jag var vid bärgaren närmast torget och tog ut min bil. Det var en annan bil också där. Jag åkte sedan runt i cirklar för att försöka sladda med jag så inte att det var en killa som var ivägen eftersom att jag laggade så jag råkade köra påå honom typ 3 gånger och nån sekund efter blev jag bannad för vdm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel men jag kunde inte gjort annorlunda eftersom att jag laggade väldigt mycket och inte såg att han stog där för jag så inga personer då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft 2 tidigare bans, en genom att nån person spawna alla och då körde jag på några för att jag var mitt i ett scenario innan som var väldigt spännande och roligt. Den andra var felaktig tror jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom