Nekad sven bodin | Temporär Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sven bodin

Medlem
Meddelanden
89
Trofépoäng
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199558197120/

Ditt Hex-ID eller BanID: 119977

Vad är din discord tagg? rl__hugge

Vem var det som bannade dig? User222

Bild på banmeddelande: image_2025-08-09_204701205.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? om jag ska vara ärlig vet jag inte, fattar inte varför sjukvårdaren inte fick någon åtgärd. Indragen staff kan jag hålla med om eftersom jag inte gjorde /kill på mig själv men fattar inte riktigt hur jag lallade eller fick för sunförnuft.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag blev kidnappad av smattrish och blev skjuten i huvudet, ambulansen kom och rädda mig, sen dog jag igen och att var så kaos så när jag levde skratta jag men visste inte att min mikrofon var på.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Både och, indragen staff håller jag med om men det andra känns konstigt, också konstigt att de flesta i support satt och lallade, en där var inte ens med i scenariot och frågade andra staffs vilken modmeny som är bäst och sånt, känns inte jätteseriöst. Vill helst få bort bannen eftersom jag gjorde fel och verkligen gillar avena!

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag blev bannad och sen unbannad för fear rp vilket jag har lärt mig av och jag hoppas verkligen jag kan få en unban eftersom jag gillar denna server så mycket. Jag hoppas verkligen jag kan få unbann eller minskat för jag spelar 5-6 timmar per dag och älskar servern.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Köra /kill, veta att mikrofonen var av och sen att rpa på skador. jag fyller liksom år imorn och har längtat att få köra här.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senaste redigerad:

sven bodin

Medlem
Meddelanden
89
Trofépoäng
8
jag har också förstått vad jag gjorde fel och vill verkligen börja rpa igen! Det jag gjorde var dumt och jag kommer aldrig göra det igen

sven bodin

Medlem
Meddelanden
89
Trofépoäng
8
Snälla unbanna, fyller som sagt år imorn och har planerat att köpa ped och sånt speccielt om det blir rea, hade varit jättetråkigt att vara bannad, förstår även att det jag gjorde var fel. Avena är det enda jag spelar också:)

Senaste redigerad:

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38