Nekad sunkerna | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sunkerna

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
Användarnamn: sunkerna

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199804116363/

Ditt Hex-ID eller BanID: 299456

Vad är din discord tagg? sunkerna

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? enzo

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250504191241.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag dödade en cp unge

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde från sjukhuset på väg mot torget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban för han var irriterande och anklagade mig för att ha misshandlat en och hotat en. så det var väl inte utan anledning?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för lall, vdm jag har lärt mig att man ska ta allting på alvar och tå beslut som om det var i irl

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte döda honom

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, det förstår jag

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Du ska inte döda någon på ett sjukhus och jag anser inte den anledningen som giltig för att döda en sjukvårdare.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Status