Godkänd sunden | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sunden

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: sunden

Vilken arbetsplats ansöker du till? SC Styling

Varför vill du bli Chef/VD? jag vill bli chef där för jag gillar att mecka och pimpa olika bilar har varit biträdande chef där tidigare men valt att säga upp mig för jag ville testa jobba inom blåljus verksamheten.

Vad rollspelar du som för tillfället? för typ 2 veckor sedan så tjänade jag bara pengar på att sälja lite smått knark här och där men för bara någon dag sedan så tog jag mig ut ur knarkbranschen och vill skaffa mig ett jobb och tjäna pengar lagligt. så det är därför jag gör en jobb ansökan här på (Sc Styling) jag har som sagt jobbat på SC styling tidigare.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? som sagt har jag varit biträdande chef hos SC styling tidigare inne på avena, tyckte om jobbet jag trivdes väldigt bra där

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer att utveckla just SC styling med t.ex öppet typ 7-8h om dagen och anställa erfarna arbetare. nu för tiden så svarar inte ens SC styling när man ringer och det har på gåt i en lång period. Jag ska också försöka få in många erfarande arbetare. Alla Sc Styling arbetare ska kunna trivas på sitt jobb och det ska jag lösa.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det hade jag, jag har kört på serven sen den öppna och kommer nog inte sluta spela på serven på ett bra tag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? SVAR: nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? jag har varit biträdande Chef på SC styling tidigare och jag är väldigt erfaren när det handlar om just bilar och motorcyckel fordon. Då jag har gillat att mecka i stortsät hela mit liv.

Hur många bans har du?

Senaste redigerad:

1bbe

Medlem
Meddelanden
58
Trofépoäng
8
79 visningar inget svar är galet

sunden

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
snälla @Foglio ge (godkännt) Sc styling svarar aldrig luren och är oaktiva 24/7 jag vill ändra på det

reallazer22

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
52
Trofépoäng
8
Godkänd! Vidare till muntlig intervju!

Status