Nekad sulle | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sulle

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
13
Trofépoäng
3
Användarnamn: sulle

Vad är ditt namn i verkligheten? sulaiman

Ange ditt födelsedatum: 3 december 2004

Ange ditt Discordnamn: sulle0405

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en 20årig kille som är positiv och är driven till att göra saker som gillar att vara med vänner och ha kul samt att hjälpa människor jag är jätte smidig att parata med människor samt kunna förstå folk

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? vardagar 6-8 timmar helger 8-10 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? en månad ungefär skulle jag säga

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker Staff på Avena för att jag brinner för rollspel och vill vara med och skapa en trygg, rättvis och engagerande miljö för alla spelare. Avena har en stark RP gemenskap och jag vill bidra till att den fortsätter växa på ett positivt sätt. Jag tycker det är viktigt att spelare känner sig välkomna, hörda och att reglerna följs på ett konsekvent och respektfullt sätt. Genom min erfarenhet inom RP och min goda kommunikationsförmåga tror jag att jag kan hjälpa till att hantera konflikter, stötta nya spelare och se till att alla för en så bra upplevelse som möjligt på serven. för mig handlar Staff rollen inte bara om ansvar, utan också om att vara en förebild och en del av laget som jobbar tillsammans för att göra serven bättre.

Vad är din uppgift som Staff? Som Staff på en RP server som Avena är min främsta uppgift att säkerställa att serven är en trygg, rättvis och rolig plats för alla spelare, det innebär att jag ska se till att reglerna följs genom att övervaka serven, ingripa vid regelbrott och agera rättvist och professionellt, samt att hjälpa spelare med frågor, problem eller tekniska bekymmer, särskilt nya spelare som kanske behöver stöd i början av sin RP resa. Jag kommer kunna hantera konflikter snabbt för att minimera störningar i spelet och undvika att situationer eskalerar. kort sagt min roll som Staff är för att båda stötta spelarna och hålla i ordning och bidra till en god stämning

Vad kommer du att bidra med som Staff? som Staff på Avena kommer jag att bidra med ett lugnt bemötande ett bra ansvarstagande, för att skapa en bra upplevelse för alla spelare, Jag har lätt för att kommunicera tydligt och respektfullt, även i stressande eller känsliga situationer, vilket gör att jag kan hantera konflikter på ett rättvist och effektivt sätt. Jag kommer även bidra med Aktiv närvaro på serven, vilket gör att jag kan agera snabbt vid regelbrott, stötta spelare och hålla serven levande. stöd till nya spelare, genom att hjälpa dom komma in i RP, förklara reglerna. samarbetsvilja där jag lyssnar på både spelare och kollegor och alltid jobbar för helheten, inte bara det som rör mig själv.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att behålla lugnet, tänka logiskt och fokusera på att lösa problemet istället för att reagera känslomässigt. I en Staff roll är det viktigt att inte låta sig dras med i hetsiga diskussioner eller känslolägen därför försöker jag alltid lyssna på alla spelare, samla information och fatta ett genomtänkt beslut.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Support

Senaste redigerad:

Eliazzz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
91
Trofépoäng
8
+rep Skön grabb

Dubz

Mod
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
51
Trofépoäng
8
++rep skön is support och riktigt mogen.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Nekad!