Intervju Storslaktaren | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Storslaktaren

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Storslaktaren

Vad är ditt namn i verkligheten? Nicklas

Vad är ditt discord namn? denaod

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2001

Berätta om din karaktär. amro Lachowski, född 2000-10-01, är en ung man som nyligen börjat sitt liv i den spännande världen på Avenaa RP. Han växte upp i en lugn miljö men har alltid haft en stark dragning till samhällsservice och ordning. Amro är en person som vill bidra till att samhället blir bättre och mer sammanhållet. Han brinner för rättvisa och drömmer om att bli polis, där han kan arbeta för trygghet, säkerhet och ett respektfullt rollspel. Han är också intresserad av andra samhällsyrken som läkare. Hans framtidsplaner inkluderar att skaffa vänner, tjäna pengar och göra Avenaa till en ännu bättre plats för alla invånare.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lugn, Förstikitg, Snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lite naiv, Kan ibland vara för godtrogen, Saknar erfarenhet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat rollspel där jag alltid försöker skapa intressanta situationer för både mig själv och andra spelare. Jag är bra på att hålla mig in-character, följa serverns regler och respektera andras rollspel, oavsett roll. Jag bygger upp karaktärer med tydlig bakgrund, personlighet och mål, vilket gör att RP känns mer levande. Kort sagt: jag bidrar med kreativitet, respekt och en seriös inställning till RP:t, vilket jag vet är viktigt i en bra community.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är ny på Avenaa men har börjat lära mig grunderna och är väldigt taggad. Jag har en stark vilja att utvecklas och respektera reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid ska försöka "vinna" varje situation, utan ibland låta andra få en bra RP-upplevelse också. Om polisen griper mig så spelar jag med i scenariot istället för att alltid fly eller skjuta. Det gör RP roligare och mer realistiskt för alla.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är sunt förnuft att tänka logiskt och ansvarsfullt i olika situationer, att respektera andra och inte göra något som uppenbart förstör upplevelsen för andra spelare. Det handlar om att använda vanlig vett och etikett både i och utanför spelet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Man får inte köra över folk med flit. RDM: Man får inte döda någon utan anledning. Meta-gaming: Man får inte använda information från utanför spelet i spelet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt taggad på att spela på Avena, varit mod på unive o grabbarna så komigen

Top Bottom