Godkänd Stickan | Medlemskap ansökning [morre]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stickan

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Stickan

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Stickan

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär
heter Pedro Ortiz, han är 28 år gammal kille och kommer i från Bolivia

Min personlighet är att
vara skämmig, kaxig och rolig, Pedro har de ganska svårt att förstå folk som han inte
känner där av kan han vara kaxig ibland, och inte bara de han kan även skämmas i
vissa tillfällen. Något som är positivt är att Pedro har väldigt lätt att skaffa sig vänner.
Pedro är omtänksam, trevlig som person, och väldigt kreativ.

Pedro är född och uppvuxen i Bolivia, han flyttade därifrån till Sverige själv utan
familj när han var 17 år gammal, han fick hjälp med att börja jobba, började på
postnord för att ha ett enkelt jobb att kunna tjäna lite pengar så att man kan överleva,
men med tiden så började han allt gilla bilar, bilar kom till intresse då han körde åt
Postnord, och nu så är Pedro 28 år gammal, och har planer på att börja jobba med
något som har fordon att göra, för Pedro har hållit på med bilar osv.. med sin vänner
så nu finns det tillräckligt med egenskaper för att kunna få sig ett jobb med rätt
utbildning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mina egenskaper och det jag har lärt mig under min RP tid, och jag
hoppas många tar lärdom av den, och att jag inspirerar många, jag är väldigt
spontan av mig så spontana scenarion kan förekomma

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Random Deathmatch RDM), Vehicle Deathmatch (VDM), METAGAMING, FEARRP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag, spelat på flertalet server, har lagt ungefär 2k timmar på fivem rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

morre

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
63
Trofépoäng
8
Godkänd-vidare till intervju, du har 48h på dig att ta den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom