Godkänd spray | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spray

Aktiv Medlem
Meddelanden
220
Trofépoäng
16
Användarnamn: spray

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198358678369/

Ditt Hex-ID: steam:110000117bf4b61

Vad är din discord tagg? neon_spray

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? zevz

Bild på banmeddelande: IMG_1505.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag rdmade och inte kunde bete mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stannade vid torget och sköt flera personer som inte hade gjort något för att förtjäna detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Allt detta var mitt fel men alla gör misstag dessvärre skulle jag svårt se att jag får en andra chans men jag kmr aldrig göra om detta och hoppas att jag kan få en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej tror ej detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tänkt mer på spelarna på servern och hur man beter sig mot andra människor, jag ska ej förstöra för de och kanske tänka mer med hjärnan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom