Nekad spray | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spray

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: spray

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Ange ditt födelsedatum: 14 Februari 2010

Ange ditt Discordnamn: Spray_19

Berätta kortfattat om dig själv: Mitt namn är Noah och älskar att köra Fivem och bemötta nya människor, jag älskar att hänga med kompisar och att spela olika sporter om jag ej kör Fivem. Jag är en glad och härlig kille som kan hantera stress och tar saker i min takt. Jag kan bli arg då och då om personer ej kan skötta sig eller kan visa respekt.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? varje dag 6 timmar minst

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1-2 månader

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker för att få rpn bättre på avena som kan nå högre potential med så bra scripts så vill jag höja rpn från både krim och polis sidan och att folk ska sluta lalla på servern. Jag vill hjälpa folk som behöver i reports och i support och är alltid aktiv på dc där jag kan svara på frågor som jag kan eller vet annars låter jag nån annan svara. Jag vill bli staff för att kunna hjälpa folk.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift är att hjälpa folk i reports och support samt hålla koll på spelarna på servern och att kunna vägleda folk som behöver hjälp samt att hålla koll på avenas spelarbas.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer vara väldigt aktiv, specca, ta reports, support och svara på allmänna frågor som jag kan svara på senare kommer jag visa respekt och hänsyn till avenas spelare.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar de i min takt och försöker lugna ner alla men om de ej går kanske jag behöver mute de för att jag ska kunna jobba så snabbt jag kan.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Support

Alz_9

Admin
Personalmedlem
Admin
Staff Manager
Donation Ansvarig
Meddelanden
84
Trofépoäng