Nekad snurven69 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snurven69

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonard Östlund

Vad är ditt discord namn? snurven69

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Algot Sjöberg är en en högljud jobbig snorunge som man bara vill slå sönder men han har ingetligen ett bra hjärta som han gömmer och han är lite små kriminell men vågar inte göra något alls för han e en loser.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Att han är strark fysiskt. Och han klarar stress bra för att ha alla symton han har. känner många

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Algot är dock rädd för att träffa mer folk. Får breakdowns ibland. Lättkränkt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att ja kan rpa och jobba på olika jobb och bli en känd person i servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har kört i flera rp o nu vill ja testa denna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte min karaktär alltid ska vinna scenarier tillexempel att om ja vet hur ja ska vinna ett scenarie så struntar ja i de o låter dom vinna den här gången.

Vad är suntförnuft för dig? Att inte göra saker utan att tänka.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? OOC är förbjudet att göra iu servern. För att vara krim måste man ha rollen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag gillar roleplay o tyckte att servern såg bra ut

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38