Godkänd snigel | Temporär Ban Överklagan [Bigdeuce]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

snigel

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
120
Trofépoäng
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199366253165/

Ditt Hex-ID eller BanID: 551969

Vad är din discord tagg? realsnigel

Vem var det som bannade dig? BigDeuce

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-01 132600.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? för att jag hoppade ut ur min bil och skjöt en polis utan anledning

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag åkte runt med mina vänner och vi blev jagade av polisen sen så hoppar jag ut ur miin bil och skjuter en av de som riktade på min vän

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: enligt mig så är det både rätt och felaktig ban för jag kunde ha lätt kört iväg men jag valde att hjälpa min vän genon att skjuta polisen och det ber jag om ursäkt om och jag fattar helt att jaag gjorde fel men jag ville bara hjälpa min vän så att han skulle inte bli arresterad ni behöver inte ge unban men helst mildra min ban igen jag ber om ursäkt

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jag vdmade vilgot för han slog min bil med hammare

Hur hade du kunnat göra annorlunda? inte hoppat ut för att skjuta det var väldigt dumbt o tyvker jag borde få en ny chans

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar det

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38