Intervju Snak312 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Snak312

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Snak312

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Snak312

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Patrik Jonsson. Patrik Jonsson har alltid varit en person som e väldigt social av sig och alltid snäll och hjälpsam. Men när Patrik blev runt 8år så började det bli bråk i hemmet och Patrik börja bli mindre social och börja bli deppig i skolan. Och det här märkte hans lärare av på Patrik och hon märkte också att Patrik blev mobbad utav andra elever. Under den här tiden gick Patrik i 2an. Och med senare tid ville hans lärare ha ett möte med hans föräldrar. Och hon frågade vet ni varför Patrik är så ledsen och hon sa att hon hade sett Patrik blivit mobbad. Efter mötet när dom hade gått och lagt sig så drog Patriks pappa hem ifrån och kom aldrig tillbaks. Patrik börja hamna i en dålig fas i livet och byte skola. Runt 16 år börja Patriks mamma bli väldigt sjuk och va inne på sjukhuset många gånger men doktor visste inte vad det kunde vara med hans mamma. Och en dag när Patrik satt och spela så hörde han en smäll. Han sprang ner för trappan och där låg hans mamma medvetslös. Patrik tog upp sin telefon och ringde sjukvården. Dagen efter så åkte han till sjukhuset och hälsa på sin mamma och då sa doktorn att hans mamma hade fått cancer det här krossade Patriks hjärta. Och 1 år efter så dog hon av cancern och nu börja Patrik leta efter jobb och har har alltid varit intresserad i jobbet som Polis då hans morfar jobba som det han var väldigt mycket med hans morfar på jobbet och har lärt sig väldigt mycket om just jobbet som polis genom åren.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Kreativ. Snäll. Hjälpsam.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Har trauma. Lätt irreterad. Kan vara störande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög kvalite av rp där det är roligt för båda partern. Kommer även kunna bidra med unik scenarion unik rp som kommer vara helt ny till servern som ni förmodligen aldrig har sätt tidigare. Kommer även bidra med hög aktivtet av rp. Unik karatär som sticker ut ifrån mängden det kan jag lova.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har väldigt mycket tidigare erfarenheter av just rp. Då jag har rpat på massa olika fivem servrar tidigare och jag har spelat fivem i circa 2 år samt så har jag 2000 timmar på fivem. Detta menas att ja jag har väldigt mycket tidigare erfarenheter inom just rp. Då jag vet alla regler inom fivem tex powergaming metagaming och många fler. Jag vet även hur man gör bra och roliga scener som är roliga för alla parter i scenen. Och jag kan göra saker till mottståndarens vinst.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du kan göra scenarion där du inte alltid vinner utan även kan spela för motpartens vinst. Tex du snor en bil och polisen kommer innan du hoppar in i bilen. För att istället att hoppa in i bilen och åka där ifrån för att försöka vinna scenariot kan du ge upp på plats direkt.

Vad är suntförnuft för dig? För mig innebär suntförnuft att man ska tänkta en extra gång innan man gör sina handlingar så det blir så bra och rolig rp som möjligt och realistiskt samt tycker jag att sunförnuft är den viktigaste regeln då det är grunden av alla fivem regler.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm,Vdm,Powergaming,Metagaming,Powergaming 2.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Läser

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom