Nekad Smoothy | Temporär Ban Överklagan (Alz)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smoothy

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: Smoothy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199776733396/

Ditt Hex-ID: jag hittar inte asså

Vad är din discord tagg? Smoothy

Vem var det som bannade dig? Alz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-23 215228.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning om jag ska vara ärlig, dom tror jag c logga och jag gjorde det och har en BRA anledning till det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja, jag kom precis in och skulle åka till DPS gänghus, så ser jag flertal poliser där och vet såklart inte varför, jag stannar bilen för jag ser att det är en polis som springer till mig, NOTERA att polisen inte har något på sig och springer till mig och antod att han enbart ville prata med mig, då dyker 3 poliser upp och börjar att skjuta mig från ingenstans och jag dör, jag blir såklart arg och hade vapen på mig och vill såklart inte torska den, så jag c logga vilket är rimligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. FELAKTIG för jag blev dödad av ingenting och dom skulle ta kmina saker och jag skulle ALDRIG få tillbaka dom grejern, det har hänt mig innann

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja slåss på torget o lalla på torget har slutat med det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? fortsätt scenariot ja och dom i staffsen sa vi kunde fixa tillbaka dina grejer vilket jag inte hade nån aning om.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Alz_9

Admin
Personalmedlem
Admin
Staff Manager
Donation Ansvarig
Meddelanden
119
Trofépoäng
18
Urbans ban mvh

Status