Godkänd Smoothy | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smoothy

Ny Medlem
Meddelanden
15
Trofépoäng
1
Användarnamn: Smoothy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199776733396/

Ditt Hex-ID eller BanID: 515200

Vad är din discord tagg? Smoothy

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Novuz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-16 165827.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att jag blev bannad, använde ett konstigt hack i cirka 5 sekunder. Förstår varför jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o mina vänner stog och chillade vid scenen bara och jag ville sätta på ett hack för jag blev nyfiken om det skulle funka, satt då på det i cirka 5 sekunder och sedan så stängde jag av det. Blev rent nyfiken men jag använde aldrig det eller utnyttjade det mot någon eller till min fördel då jag visste jag skulle bli bannad för hackat var väldigt dåligt och så och jag gillar inte att köra med fusk för jag är emot det. Somsagt tog bort den för visste jag skuklle bli catchad för anticheat hade det på i 5 sekunder och ANVÄNDE DET ALDRIG!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att jag blev bannad men tycker jag borde få en chans då jag använde aldrig detta någonsin. laddade ner det samma sekund för var somsagt nyfiken, det var väldigt dumt ja men jag använde det aldrig mot någon och jag var även i en skottlossning 10 minuter efter och man kan se jag inte använde det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig från mina tidigare bans och har skärpt till mig och ser till att följa serverns regler så det blir bra rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vart dum och sätte på detta konstiga hacket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Weekend

Aktiv Medlem
Meddelanden
125
Trofépoäng
28
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom