Intagen skizo | Ansökan till Staff [Spooky]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skizo

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: skizo

Vad är ditt namn i verkligheten? alvin

Ange ditt födelsedatum: 18 Juni 2009

Ange ditt Discordnamn: skizo.yrr

Berätta kortfattat om dig själv: jag e alban är en boxare är trevlig omtänksam ibland downie när nån frågar mig konstiga frågor

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4 timmar varje dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1 månad

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill bli staff för att kunna hjälpa så många personer som möjligt både på servern med reports och andra ärenden, på discord servern med wl intervjuer och att lägga in roller som tex mekonomen till någon som har det som jobb och givetvis på forumet för att kolla wl ansökningar och ban överklagan. Jag är också inne väldigt ofta så jag hade varit väldigt aktiv om jag blev staff.

Jag vill också bli staff för att jag ibland på sena kvällar och tidiga morgonar ser att det inte är tillräckligt många, om ens några staff inne som kan hjälpa de som rp:ar på servern. Detta blir problem eftersom att om ingen är inne kan folk teoretiskt sätt göra vad de vill utan att en staff ser och det håller inte i längden. Jag som spelare känner också att det är tryggare och roligare att spela på en server om jag vet att staff teamet är stabilt och att det alltid är någon inne så att man kan få hjälp om man behöver det pågrund av något som händer i servern.
(Jag har alltid öppen pm för alla på servern om någon skulle behöva hjälp eller vill snacka om något)

Vad är din uppgift som Staff? vara aktiv i support och medlemskaps ansökningar och vara snäll och trevlig mot andra och se till att folk sköter sig ingame jag ska se till tt folk inte bryter regler i server

Vad kommer du att bidra med som Staff? aktiv hjälpa så mycket jag kan

Hur hanterar du stressiga situationer? jag tar djupa andetag och försöker hålla mig lugn och försöka ta reda på vad som hänt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Support

Senaste redigerad:

Spooky

Admin
Personalmedlem
Admin
Staff Manager
Jobb Ansvarig
Meddelanden
38