Godkänd Sixten Edlund | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Sixten Edlund

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Sixten Edlund

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? Mha0221

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sixten Edlund. Han är 23 år och har nyligen flyttat till Avena från en liten stad i norra Sverige. Det var en stor grej för honom att flytta, men han ville testa något nytt och komma närmare sina drömmar. Sixten gillar musik, särskilt att spela gitarr och skriva egna låtar. Han drömmer om att jobba med musik i framtiden, kanske som producent eller artist. Han tycker också det är kul att jobba. Han är en snäll och lite tyst kille som tänker mycket. Ibland har han svårt att prata om sina känslor, men han bryr sig om folk runt omkring sig. Framtiden för honom handlar om att följa sin passion och göra något han verkligen trivs med.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Arbetsam: Sixten gillar att jobba och tar ansvar, vilket gör att han ofta är pålitlig och får saker gjorda. Kreativ: han är bra att hitta på många roliga och kreativa saker i samhället.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Envis: Han kan vara ganska envis och har svårt att ändra sig när han väl bestämt sig för något. Otålig: han kan ibland vara otålig och vill ha snabba resultat. Tvivlen: Ibland brukar han tvivla på folk. alltså att han inte kan tro på någon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Sixten kan bidra med en lugn och tänkande stil som gör roll spelandet mer verkligt. Han är bra på att lyssna och jobba med andra, så att historier och situationer blir naturliga. Eftersom han gillar att jobba och ta ansvar kan han hjälpa till med olika saker i spelet. Hans intresse för musik kan också göra roll spelandet roligare och mer spännande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har mycket erfarenheter inom många olika typer av rollspel. Blåljusclaner, RP- servrar m.m

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar så att motståndaren också har chans att vinna. Man försöker inte bara vinna själv, utan låter den andra sidan lyckas ibland. På så sätt blir spelet roligare och mer rättvist för alla, och alla får visa vad de kan. Då blir det spännande för alla, även om man inte alltid vinner.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är att göra smarta och enkla val i vardagen. Att tänka efter innan man gör något och använda det man kan för att lösa problem. Det handlar också om att vara realistisk, ta ansvar och respektera andra. Kort sagt, att göra det som känns rätt utan att göra det svårare än det behöver vara.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM betyder att man inte får döda andra spelare utan en bra anledning eller att det passar in i rollspelandet. VDM handlar om att man inte får köra på andra med bil för att skada eller döda dem om det inte är en del av spelets handling. NLR, eller New Life Rule, innebär att när man dör ska man glömma vad som hände innan och inte försöka hämnas direkt efter att man kommit tillbaka. FRP betyder att man alltid ska spela sin karaktär på ett realistiskt sätt och inte göra saker som en riktig person inte skulle göra i samma situation.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är positiv, hjälpsam och jobbar alltid hårt. Jag gillar att samarbeta och bidra till bra stämning i spelet.

morris

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
37
Trofépoäng
6
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Top Bottom