Godkänd sigmaper23 | Medlemskap ansökning (Weekend)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

sigmaper23

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: sigmaper23

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? sigmaper23

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2008

Berätta om din karaktär. Walter är en ung kille i 25-årsåldern som verkligen vill bli polis. Han är atletisk och ser pålitlig ut med sitt kortklippta bruna hår och intensiva bruna ögon. Trots sin unga ålder har han redan en del erfarenheter och mognad som syns i ansiktet. Han växte upp i en trygg liten stad där hans föräldrar var engagerade i samhället. De inspirerade honom att vilja göra gott för andra. Walter har tränat hårt för att bli polis. Han är disciplinerad och följer starka etiska regler. Han är bra på att märka små detaljer och kan snabbt förstå komplicerade situationer. Hans dröm är att arbeta som polis för att hjälpa och skydda människor. Trots att polisyrket kan vara farligt, ser Walter det som sitt kall att göra världen tryggare. Hans engagemang och vilja att göra rätt gör honom till en perfekt kandidat för att bli en respekterad polis och en symbol för ärlighet inom rättssystemet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt bra och seriös RP och jag har mycket erfarenhet inom RP så jag kommer såklart kunna rpa seriöst och bra. Jag kan alla regler utantill och såklart så följer jag den. Jag har 565 timmar på fivem så jag anser att jag har mycket bra erfarenhet inom FiveM och har varit medlem på unive innan så jag har erfarenhet inom servern unive också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att andra parten ska ha roligt också. Det kan vara så simpla saker som att stanna vid ett trafikstopp så att poliserna också har kul. Detta är viktigt för att alla ska ha roligt på servern. Utan detta så blir det inte kul på servern för alla och det kan leda till att servern tappar spelare eller får ett sämre rykte.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Några exempel är RDM- att man dödar någon utan någon som helst anledning. VDM- man dödar någon med fordon. Powergaming- det är att man inte ska göra overkliga saker som att hoppa med en bil 50 meter upp i luften och även rpa på sina skador. Powergaming 2 är att man ska inte bara rpa efter pengar och makt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har 565 timmar på FiveM och har spelat på många stora servers innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ingenting.

Top Bottom