Nekad sigmaboy_123 | Medlemskap ansökning [Nasse]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sigmaboy_123

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: sigmaboy_123

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Swishitech

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 1995

Berätta om din karaktär. Oskar björkenson.
födelsedag 16 october 1995.

Oskar Björkenson är en 30 årig tech entusiast som har en passion för allt som rör ny teknologi och innovation. Han har alltid varit fascinerad av hur teknologiska framsteg kan förändra våra liv, och han har följt utvecklingen av AI, maskininlärning, och nya digitala plattformar noggrant de senaste åren.
Oskar började sin resa inom tech när han var ung, kanske inspirerad av de första datorspelen han spelade eller genom att hacka små grejer på sin första dator. Han började studera datavetenskap på universitetet, där han både fördjupade sina tekniska kunskaper och upptäckte sitt intresse för hur teknik kan användas för att lösa stora samhällsproblem.
I dag arbetar han som mjukvaruutvecklare på ett startup-företag som fokuserar på AI baserade lösningar för små och medelstora företag. Han älskar att vara en del av en dynamisk arbetsmiljö där han får vara kreativ och tänka utanför boxen för att bygga lösningar som kan göra en verklig skillnad. För Oskar är det inte bara jobb, utan ett sätt att vara en del av framtiden.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär omtänksam, hjälpsam och snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär alkohlist, kort stubin, och misstänksam mot främlingar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra scenario och bra och roligt RP.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite erfarenhet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man själv ska kunna förlora ett scenario utan att ta illa upp eller bli arg.

Vad är suntförnuft för dig? sunförnuft för mig är att tänka skulle jag kunna göra detta i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Random Deathmatch Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario, Vehicle Deathmatch är att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack jag har nog fått med allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom