Nekad sigmaboy_123 | Medlemskap ansökning [Nasse]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sigmaboy_123

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: sigmaboy_123

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Swishitech

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 1995

Berätta om din karaktär. Oskar Björkenson är en 30-årig man som har haft en ganska rak och stabil väg genom livet. Han växte upp i en liten stad vid kusten, där han tillbringade mycket tid ute i naturen, något som har präglat honom både som person och som vuxen. Hans föräldrar var båda väldigt engagerade i hans uppväxt och lärde honom att värdera både hårt arbete och gemenskap. De var noga med att ge honom frihet att utforska sina egna intressen, men också att förstå vikten av ansvar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig, snäll, nördig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Alkohlist, våldsam, jobig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och bra RP.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har lite erfarenhet från unive, vation och swewave.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I AvenaRP handlar ofta om att tänka långsiktigt, skapa balans i spelet.

Vad är suntförnuft för dig? Det handlar om att kunna fatta rimliga och praktiska beslut baserade på situation.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, COPBAITING, METAGAMING

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag inte vad jag kan komma på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom