Nekad sigmaboy_123 | Medlemskap ansökning [Nasse]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

sigmaboy_123

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: sigmaboy_123

Vad är ditt namn i verkligheten? victor andersson

Vad är ditt discord namn? binkus12345

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 1995

Berätta om din karaktär. Oskar Björkenson, 30 år, har sedan barnsben haft ett brinnande intresse för bilar. Redan som liten satt han klistrad vid bilprogram på TV och kunde rabbla bilmärken innan han kunde stava till dem. Hans pappa, som också var lite av en bilentusiast, lät honom vara med i garaget – först som nyfiken åskådare, senare med verktyg i händerna. De timmarna tillsammans i garaget blev något av ett heligt helgprojekt.

När han blev äldre tog intresset fart på riktigt. Han tog körkort på 18-årsdagen och köpte sin första bil kort därefter – en äldre Volvo som han meckade med, fixade upp och körde med stolthet. Sedan dess har han ägt och modifierat flera bilar, och han lägger gärna både tid och pengar på att få sina fordon i toppskick – inte bara mekaniskt, utan även estetiskt. Han gillar rena linjer, välvalda fälgar och att varje bil ska ha "sin egen personlighet".

Oskar går gärna på bilträffar, särskilt de som fokuserar på klassiska eller modifierade bilar, där han både visar upp sina egna projekt och knyter kontakter med likasinnade. För honom handlar bilintresset inte bara om motorer – det är en livsstil, ett uttryck för kreativitet, precision och gemenskap.

Till vardags arbetar han som ingenjör, vilket passar hans detaljorienterade sinne och tekniska fallenhet. Han drömmer om att en dag bygga sin egen bil från grunden – inte bara för att kunna säga "jag har gjort den själv", utan för att han älskar processen.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär trevlig, snäll, nördig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär alkohlist, våldsam, jobig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriöst RP, och bra rollspel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har lite erfarenhet från unive osv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? inte ta illa upp ifall jag till exempel blir rånad.

Vad är suntförnuft för dig? För mig handlar det om att ha en praktisk, realistisk och ofta ganska nedtonad känsla för vad som fungerar i en viss situation.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,NLR,COMBAT LOGGING.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror det var allt.

Top Bottom