Godkänd Siggez | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Siggez

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? sa1lor__

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Thor var uppväxt bland dåliga föräldrar som aldrig var där för en. Han hade få vänner i skolan som ung, hans ända vänner va kriminella så då ville Thor också bli en. Det som lockades mest inom kriminaliteten var många vänner som umgicks mycket. Men Thor ville inte leva det livet som kriminell längre så han sa upp sig. Men hans ex vänner blev hans fiender och började jaga honom. Thor ville inte bli jagad så han flyttade till Avena med hans sista pengar som han hade. Thor förväntar sig många nya vänner och skaffa ett jobb där han trivs bra. Thors intresse är att bygga saker, ungefär som en snickare samt rörmockare

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär omtänksam, Framåtgående , Tar eget inativ , snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Ivrig, lätt stressad , lätt arg

Vad kan du bidra med till serverns RP? En roligare upplevelse för alla med seriös och mogen rp ,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag kan rpa mycket bra och jag vet vad rp innebär. Jag kan rpa på ett bra sätt och jag är här för seriöst rp och inte något lall! Har testat olika servrar men har inte funnit den rätta än!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska förlora ibland och vinna ibland om en håller en tabbe att inte ta upp händerna för man har något vapen på sig och försöker ha de roligt att någon ska vinna och torska

Vad är suntförnuft för dig? Använd alltid ditt eget omdöme för att fatta beslut som känns rättvisa,

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm - Random death match, dödar någon utan en grundlig anledning till varför man dödat personen. Copbait - Man försöker förstöra eller få polisens uppmärksamhet genom att med mening exempelvis framför dom göra något olagligt eller att man gör något för att få deras uppnmärksamhet bara för de kul. Combat log - Man lämnar servern/spelet för att undvika ett scenario, exempel att man lämnar under ett pågående rån där man är gisslan. För att undvika situationen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom