Nekad SickaN131 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SickaN131

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: SickaN131

Ditt namn: Edvin

Ange ditt födelsedatum: 5 Mars 2008

Ditt Discordnamn: SickaN

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är väll en grabb på 16 bast som gillar att gibba olika spel och jag gillar även att snacka med polare och att vara med polare. Jag brukar spela lite fivem då och då. Men om jag blir staff här nu kommer jag bli mycket mer aktiv ingame.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Det beror väldigt mycket på, nu när det är skola osv så kan jag nog vara aktiv från runt 16 till cirka 22 men ingame inte lika mycket varje vecka då jag har varannan vecka, men i discord kan jag vara aktiv varje vecka.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Länge

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill hjälpa till på servern då det kan finnas mycket arbete på servrar,

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa ledningen med alla uppgifter som behövs göras på servern, det är väldigt olika beroende på vilket område man jobbar i osv.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med en mogen nivå och jag kommer sköta mitt arbete så gott jag kan och även så aktivt jag kan.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar dem bra då jag tar det lugnt och tar en sak i taget och tar det i en bra takt och om någon vill att det ska gå fort så kommer jag ändå att inte stressa. Men om det är väldigt väldigt mycket som behövs göras på en kort tid så gör jag ändå en sak i taget men ändå lite snabbare

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom