Nekad shadow | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

shadow

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: shadow

Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? shadow

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Alex är 20 år gammal och jobbar som mekaniker – ett praktiskt och tekniskt yrke där problemlösning och precision är vardag. På fritiden ägnar jag mest åt att spel

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär lätt lärd, väldigt fokuserad, intresserad

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lätt sur, svårt med damer, lätt att hitta på saker

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en seriös och engagerat rollspel där jag respekterar både serverns regler och andra spelares upplevelse. Jag gillar att skapa karaktärer med djup, utveckla storylines och reagera realistiskt på situationer i spelet. Eftersom jag jobbar som mekaniker IRL, har jag också en del kunskap som kan ge extra trovärdighet i t.ex. verkstads-, bil- eller tekniska scener. Jag är aktiv, samarbetsvillig och spelar inte för att vinna – jag spelar för att bygga en bra och trovärdig RP-upplevelse tillsammans med andra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? pkrp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? exempel Om du kompromissar för mycket eller ger upp för lätt, så att den andra parten får allt de vill ha då spelar du för motpartens vinst

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är en vardaglig benämning på en enkel och praktisk förmåga att fatta sunda å rimliga och korrekta beslut baserade på allmän erfarenhet

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm exempel att använda sitt fordon som ett vapen att köra på folk, rdm att döda nån eller skjuta nån utan nån anledning,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vet faktiskt int

Eliazzz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
91
Trofépoäng
8
Nekad ai.

Top Bottom