Godkänd semlan_121 | Permanent Ban Överklagan [Eliazzz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

semlan_121

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199805199361/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000016df77401

Vad är din discord tagg? waqex_5m

Vad är det för typ av avstängning? Anticheat

Vem var det som bannade dig? anticheat

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-10 141317.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? för jag testade esp på servern som icke medlem för att se om de funkade för jag fick det av min kompis och sen så blev jag bannad av anticheat

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: För några månader sen så fick jag ett grattis fusk av en vän fusket hette typ 0x32 och jag skulle testa det på avena för jag visste knappt va d var för server då. Och sen när jag startade det så blev jag bannad av anti cheat och jag ångarar det för nu några månader senare så vill jag jätte gärna spela på servern och jag var icke medlem så de skulle inte hjälpt mig med något för man kan inte ens skjuta när man är icke medlem och jag ångrar det och jag står för det jag har gjort och hoppas att jag får en chans till.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: bannen var inte felaktig men jag tycker att jag ska få en chans till för alla mina kompisar kör på servern och jag har ingen server att göra på och jag testa fusket som icke medlem ångrar jag som fan men jag skulle aldrig använt de jag ville bara testa och nu tycker jag att de har gått lång tid sen jag blev bannad och jag är en mogen spelare så jag gjorde dena överklagan för att ksk få en ny chans med rollspelet.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag har aldrig blivit bannad på avena roleplay förut för att jag har aldrig spelat på servern men jag vill gärna få en chans att kunna spela och ni kan ge mig en chans jag kommer vara en mogen spelare för jag vet bättre än att testa fusk och skit.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? skitit i att ladda hem ett fusk på datorn och återställa datorn och rollspela som en normal person!

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Eliazzz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
91
Trofépoäng
8
Minsta fel från dig och du är helt blacklistad från avena

Eliazzz

Head-Mod