Nekad seger! | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seger!

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: seger!

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199205784412/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3d1b5c

Vad är din discord tagg? erikvongrisch

Vart är du bannad? Discord

Vem var det som bannade dig? novuz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-01 152053.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vart staff för ungefär 3 månader sen när servern var ny o jag letade efter nya dupe sätt, hittade ett o ba dupa hela tiden väldigt dumt av mig eftersom kunde ba sagt till dom hur man dupa så de kunde lösa de direkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt o lallade med min kompis vi körde runt o pitta folk, sen skriver novuz i staff chatten o frågar va jag håller på med så skrev jag ba att jag kör bil. lite senare drar han in mig i ett samtal o säger att jag dupat. jag erkänner o säger till dom hur man dupar. de drar min staff o jag blev lite arg så hade jobb ansvarig kvar i polis dcn o tog bort några folks roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej en felaktig ban men nu har de gått 3 månader o jag hoppas man kan få en till chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror ej jag blivit bannad innan på avena

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa att sagt till novuz hur man dupa istället för att hålla de för mig själv, sen inte lallat me kompisar o inte förstöra polis dcn.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom