Nekad seger! | Ban Överklagan [Alz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seger!

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: seger!

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199205784412/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3d1b5c

Vad är din discord tagg? erikvongrisch

Vem var det som bannade dig? bypass

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-22 195814.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag hade igång min vpn när jag redan vart bannad så den trodde jag försökte komma in p servern igenom en annan ip

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle kolla om jag hade perma ban eller typ 3 dagar kvar på min ban så hade jag min vpn igång, när jag klicka in så tog den ju som att de va en annan ip så bypasset banna mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig eftersom skulle se hur länge min ban va kvar men dåligt av mig att ha igång min vpn just då

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa att tänka på att stänga av min vpn innan jag går in på fivem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

blev godkänd på min förra ban överklagan av novuz men aldrig unbannad

Senaste redigerad:

Alz_9

Head-Admin
Forumpersonal
Head-Admin
Staff Manager
Donation Ansvarig
Meddelanden
255
Trofépoäng
18