- Meddelanden
- 3
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Sebbeboy
Vilken arbetsplats ansöker du till? Rikspolischef på polismyndigheten
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bil chef för att jag vill styra upp poliskåren. För att nu tycker jag att kåren är ett dagis fullt av dagisbarn.
Vad rollspelar du som för tillfället? Jag är intendent inom polismyndigheten
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja. Jag har varit rikspolischefen på både Mortal och Berget.
Hur kommer du att utveckla arbetet? Ja kommer fixa så att Polisen inte ser ut som ett dagis. För det ser inte så bra för serven när polisen beter sig som dagisbarn.
Jag och Polis ledningen kommer att försöka har varierade övningar båda med Sjukvårdarna och i vissa terränger.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tycker att jag har det som krävs för att kunna styra upp kåren lite med hjälpa av resten av polisledningen.
Men det finns säkert bättre personer som kan ta hand om polisen.
Hur många bans har du? Jag tror 2 stycken
Vilken arbetsplats ansöker du till? Rikspolischef på polismyndigheten
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bil chef för att jag vill styra upp poliskåren. För att nu tycker jag att kåren är ett dagis fullt av dagisbarn.
Vad rollspelar du som för tillfället? Jag är intendent inom polismyndigheten
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja. Jag har varit rikspolischefen på både Mortal och Berget.
Hur kommer du att utveckla arbetet? Ja kommer fixa så att Polisen inte ser ut som ett dagis. För det ser inte så bra för serven när polisen beter sig som dagisbarn.
Jag och Polis ledningen kommer att försöka har varierade övningar båda med Sjukvårdarna och i vissa terränger.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tycker att jag har det som krävs för att kunna styra upp kåren lite med hjälpa av resten av polisledningen.
Men det finns säkert bättre personer som kan ta hand om polisen.
Hur många bans har du? Jag tror 2 stycken
Senaste redigerad: