Intervju Scott2 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Scott2

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Scott2

Vad är ditt namn i verkligheten? Scott

Vad är ditt discord namn? scörran

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 1983

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Lasse Janson och är en man med mycket stora drömmar men kanske inte riktigt hjärnan där. Jag växte upp med min brorsa(Ragnar) utan några föräldrar då vi lärde oss att ta hand om varandra, vi är rikigt nära o ingen får ändra på det. Nu så har vi flyttat in till denna stad precis så våra drömmar är att skffa så fina bilar och hus som möjligt. För jag tror att det inte är utseende som ger en brudar eller män utan det är pengar o bilar. Jag är oftast väldigt glad men ibland så kan jag bli väldigt deprimmerad o då dricker jag.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är Rolig, mentalt stark, omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Impulsiv, alkoholist, lite retarded

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med riktigt roliga scenerio och annat. jag är väldigt seriös i rp samtidgt som man kan ha roligt, när jag väljer en karaktär så spelar jag den till 100% jag lever mig verkligen in i det liksom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat en massa Rp men första gången jag gör det på Gta. Har kört på eran server i några timmar redan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att välja att hjälpa den motparten även när det är på din egna bekostnad.

Vad är suntförnuft för dig? Att till exempel inte köra bil efter jag har druckit för då kan det leda till att man kör på någon av misstag.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, att man använder sitt fordon som ett vapen för att döda eller skada någon. FearRP, att man är rädd om sitt liv o värna om det när man till exempel blir hotad

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vet att jag kommer att kunna bidra till en riktigt bra rp

Axelino

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
285
Trofépoäng
18
Hmmm, du skulle kunna utveckla lite mer. Men du blir godkänd för den här gången. Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta muntlig.

Top Bottom