Godkänd Scarface | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scarface

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Scarface

Länk till din steam profil: ,

Ditt Hex-ID eller BanID: 353869

Vad är din discord tagg? .scarfacez

Vem var det som bannade dig? shonax

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-25 163533.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Combat Logging

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde min bil sen så crashade jag bilen så jag valde att springa till bärgaren sen från ingenstans kommer en polisman upp till mig och börjar söka igenom mig men jag tog inte ens upp mina händer utan han använde hans F6 meny vilket jag tycker är fail rp och sen så tar han min crowbar men jag märkte inte det sen så börjar han vilja söka igenom mig eftersom att han nyss kolla i mitt inventory o såg att jag hade olagliga saker det är en till anledning att jag tycker att han gjorde fail rp men sen så ville jag inte låta han söka igenom mig så jag skulle ta upp min crowbar o slå han sen springa men han hade nyss tagit den från mitt inventory utan att jag visste så jag kunde inte och det tycker jag är bullshit för han borde få någon åtgärd om poliser bara fick gå runt o söka igenom alla på det där sättet så man inte ser då hade kriminela bara börjat skjuta en polis så fort dem gick upp mott dig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså jag tycker att det var mitt fel men jag tänker inte göra om det och jag har lärt från mina misstag men jag tycker också att polisen borde få åtgärder för det han gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad 1 gång förut och jag har lärt mig av mitt misstag och vill inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde faktiskt låtit han gjort de han gjorde sen hoppa support efter istället för o clogga det var riktigt dumt av mig och jag borde bara tagit det med en staff efter istället

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? -

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom