Godkänd Scarface | Medlemskap ansökning (Scizzy)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scarface

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Scarface

Vad är ditt namn i verkligheten? dd

Vad är ditt discord namn? .Scarfacez

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2025

Berätta om din karaktär. min karaktär heter simon jackson han är 20 år gammal och väldigt snäll människa simon har alltid varit ett smart barn och han försöker få bli polis han har hela sitt liv velat bli en polis och det går jätte bra för han nu har han början utbilda sig till polis och snart kommer han få starta! simon är jätte glad över detta då han hela hans liv jobbat för att få bli en polis det är hans dröm.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär min karaktär är stark, smart, och snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär låg temprament kan ibland tro att han är lite för smart , telefon beroende

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med jätte bra rp då jag har rpat på flera servrar och jag är väldigt erfaren inom rpn jag har en jätte bra rp nivå och jag gör inga regelbrott iallafall så försöker jag att inte göra dett

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat på unive och swewave och andra servrar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att båda ska ha kul i ett scenario och att man inte alltid spelar bara för sin egna vinnst

Vad är suntförnuft för dig? logiskt tänkande alltså cop bait är sunt förnuft irl hade man inte cop baitat??

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt anledning VDM Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt anledning FEARRP Innebär att du inte värnar om ditt liv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Din medlemskaps ansökan har blivit godkänd. Välkommen till Avena!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38