Nekad Scarface | Ansökan som Forum-Mod [vAlexx]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scarface

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Scarface

Vad är ditt namn i verkligheten? .

Vad heter du på discord? .scarfacez

Ange ditt födelsedatum: 23 Januari 2010

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag ansöker då jag kan lite de o de om forumet eftersom att jag har varit staff på andra servrar och där behövde jag göra lite forum job som att flytta trådar efter andra kolla plagiat osv darför skulle jag säga att detta passar mig bra och jag är väldigt aktiv så jag kommer kunna göra mitt jobb väldigt effektivt. Och jag är inte som andra mest personer vill bara bli forum mod så att dem kan få en större chans o bli staff men jag är inte så.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Japp det är väldigt viktigt att en tråd är i rätt kategori för annars blir det bara kaos med olika trådar överallt det är också viktigt då det är lättare att hålla koll på specifika trådar då och då är forum mods jobb att försöka fixa efter staffs ifall dem har gjort ett litet misstag.

Får en ansökan vara kopierad? Nej en ansökan för absolut inte vara kopierad då det blir svårt för en staff att då veta vad du verkligen är kapabel av och personligen tycker jag att dem som kopierar andras ansökningar ska få åtgärder för annars kommer dem göra det igen efter dem sett att ingen gjort nån åtgärd.

Är det något med forumarbetet som du tycker kan förbättras eller ändras? Personligen tycker jag forumarbetet ser väldigt bra ut men det kan fortfarande behövas lite fixning vilket forum modsen kommer kunna göra förhoppningsvis.

Hur skulle forumet se ut om du fick utforma det helt efter dina önskemål? Tycker detta forumet redan har allt som behövs

Hur ser din aktivitetet ut: Beror på vilken dag det är men jag är väldigt aktiv alla dagar men vissa dagar kanske jag gör nåt som o gå ut och sånt

Har du som mål att bli en del av Avena's staff team i framtiden? Ja

Tycker du att forumet i nuläget ser bra ut? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom