Nekad Samme b | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Samme b

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Samme b

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? 895746

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Samme b och är född 1999 Född och uppvuxen i Sverige. Han har haft en bra uppväxt ock båda hans föräldrar lever. Samme har 2 lillebrorsor. Han bodde med sina föräldrar och hans 2 lillebrorsor i en annan stad här i Sverige men sen var han sugen på att flyta och bo ensam. Då flyttade han till Avena! Han har bot i Avena i 3 dagar nu och han trivs väldigt bra. Han har tidigare jobbat som Bilmekaniker men nu är han arbetslös men suget finns igen på att bli bilmekaniker igen! Hugo har stort intresse av fordon men även av vapen... han är glad och positiv ofta men han kan också vara sur och negativ. Samme är även väldigt duktig på att laga mat och det är ett utav hans intressen så det är inte bara vapen och fordon! Det bästa med fordon är att man kan göra så mycket med dom och man kan fixa den nästan hur man vill. Även att det är roligt att köra fort med dom!

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Samme är alltid en positiv person sprider alltid glädje han är rolig han vill alltid få folk att skratta och att de ska må bra han också seriös då gör det att folk inte alltid lallar så mycket runt honom

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han Kan vara väldig bossig gillar alltid att bestämma över Folk han kan också vara lite dålig på lyssna där han har dåligt att höra men han kan vara väldig elak när han inte är på bra humör

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och positiv rollspeland men kommer även försöka göra så att Avena växer med folk mm! Har mycket erfarenhet inom rollspel så kan mycket. Kommer hjälpa er så att servern minskar med tillexempel lallare så gott jag kan och kan alla regler mm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja förut så har jag devat egna servrar för kul. Har ett par hundra timmar på FiveM och har spelat på många olika servrar men har även spelat här tidigare och även innan jag tog en paus med FiveM

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte bara går ut på att man ska vinna varenda scenario hela tiden utan man ska även ha kul o inte bli sur om man tillexempel förlorar ett scenario tillexempel.

Vad är suntförnuft för dig? Att det blir pinsamt för en person om man T.e.x man spiller vin på en vit duk på bordet då blir det ju pinsamt för personen

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft Vdm RDM Combat logging Meta gaming mm

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

01rami1h

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
18
läser