Nekad Rtb.t | Permanent Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rtb.t

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199155894163

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000014743d793

Vad är din discord tagg? Rtb.t

Vad är det för typ av avstängning? Server

Vem var det som bannade dig? Novuz

Bild på banmeddelande: IMG_6832.jpeg

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Minns inte riktigt men blev perma bannad iaf tror jag knappt ens hann spela på servern.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Kom in på servern o så blev jag perma bannad ett litet tag senare

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Jag är utomlands i nuläget så kan ej se banmeddelandet och det var ett tag sen jag blev bannad så minns inte riktigt varför jag blev de. Vill bara bli unbannad för vill rpa.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Det var typ min första gång inne på servern så har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Vet inte ens

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Vänligen skicka bild på bannen istället för bild på en gorilla.

Rtb.t

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Vänligen skicka bild på bannen istället för bild på en gorilla.
Ni ser ändå i loggsen dessutom har jag inte den på mobilen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom