Godkänd rosecandy | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olofk

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Användarnamn: rosecandy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199111790988/

Ditt Hex-ID eller BanID: 153311

Vad är din discord tagg? ak47.youmom

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Novuz1337

Bild på banmeddelande: BananfafAFff.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att vi buggade genom väggarna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var någon som sa att vi skulle rymma och då sa jag va går det och han sa ja så sprang efter han sen så sa han upp med händerna så gjorde jag det sen var jag ute ur fängelset och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Antaligen mitt fel . men jag viste inte vad han skulle göra med mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blviit bannad först för att köra gäng bil sen fearrp och nu Buggabuse

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte lyssnat på han och jag hadde ändå bara 15 minuter kvar i fängelsett

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja den kommer inte bli automatiskt ändrard men hoppas det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom