Godkänd rosecandy | Temporär Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olofk

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Användarnamn: rosecandy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199111790988/

Ditt Hex-ID eller BanID: 921667

Vad är din discord tagg? ak47.youmom

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? riktigaenzo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-01 014544.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bröt mot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev tagen häktet för narkotika brott och så var det 1 kille som ringde mig typ 100 gnr så jag svara när jag hade handsfängsler för att säga sluta ring (det gjorde mig till fail rp ) sen försökte jag blocka han men sen gick vi till förhörs rummet och sen gick han ut och skulle narkotika tästa mitt weed och när han kom tillbaka så tog jag fram min golf klubba och tog han gisslan för det var 1 till polis i tjänst typ. sen gick vi ut och bakom polis stationen så tar jag hans radio och 1 vatten flaska. sen går vi vidare och så kommer det några och hämtar upp oss i en bil och då när vi hadde fått upp lite fart skrev jag en /me öppnar dörren och sen track jag på g (släpp)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var en bra ban och bra att han lyssnade på båda sidorna i scenariot. men tyvärr så var det bara jag som förlorade men acepeterar det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hart 2 ena är snodde en gäng bil andra lallade på torget men enligt mig ganska små saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hadde kunnat rp bättre och använt mig av lite mer suntförnut i detta scenariot även om vi båda gjorde fel i det här scenariot
och det jag menar med rp bättre är txb inte brata i telefon i handfängsler ävan fast det var högtalare. och suntörnuft menar jag med att inte robba han utan för stationen eller ta hjan gisslan men som sagt det var 2 poliser i tjänst men skulle ändå inte gjort det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det. vill lägga till en sak bara jag har inte så mkt kompisar utan för denna servern så skulle gärna vilja få unban men som sagt vill absulut inte fjeksa vill bara att ni ska veta.

Enzo

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
622
Trofépoäng
18