Godkänd rosecandy | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Olofk

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Användarnamn: rosecandy

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? ak47.youmom

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank Larsson och är en väldigt social, rolig och trevlig person. Frank har haft en väldigt bra uppväxt med en pappa som jobbat som polis och tjänat bra lön vilket gjorde att Frank fick mycket saker han ville ha men nu när han är vuxen är det dax för Frank att tjäna sina egna pengar han ska bli polis och Skydda staden Avena. Franks mamma var inte hemma jätte ofta hon jobbade som Mäklare så det var ofta hon åkte runt i hela Sverige eftersom hon ägde en egen mäklarfirma och den var så stor så dom åkte runt ni hela Sverige. Frank hoppas på att lyckas att bli polis och vissa vad han kan och sedan gå i hans pappas fotspår.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Frank är social, rolig och vet väldigt mycket om hur man ska bete sig mot folk och i staden och bra i stress

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kort, allergi mot pollen och rädd för spindlar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med extremt bra rp eftersom jag spelat på serverar tidigare där det är extremt bra rp men dom har jag nu lämnat eftersom jag vill prova på något nytt. Min rp nivå är extremt hög och det har jag fått mycket beröm för och många har sagt att min rp är väldigt bra för att vara 14 år och att jag rpar lika bra som en person i 20 års åldern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har extremt mycket erfarenhet inom rp som jag precis berättade har jag fått myckjet beröm för rpn och jag har spelat på servrar med extremt hög rp nivå och du måste vara kunnig inom rp så jag skulle säga att jag har mycket erfarenhet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär om man tillexempel gör ett affärs rån så ska du rpa så att din motpartner alltså den andra t.e.x polisen också har roligt i scenariot så det inte bara blir ett scenario för dig utan det ska vara lika roligt för alla i scenariot oavsett kriminell eller polis. Alltså menas det med att man ska spela så att motpartnern har lika roligt.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är att du ej tänker som du gör IRL. Du tar liksom inte en bil och kör in den rakt in i en bilfirma utan du ska göra såna saker som du hade kunnat göra IRL och vara realistisk. Du ska alltid tänka med bra realism.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random Deathmatch, denna regel innebär att man dödar någon utan anledning eller utan bakomliggande scenario. VDM - Vechile Deathmatch, denna regel innebär att man använder sig av sitt fordon som ett vapen. PWG - Powergaming, denna regel innebär att man rpar på omänskliga krafter som att man inte får ont om man krockar osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är bra nu

Nasse

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
605
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Top Bottom