Godkänd rocky langos | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rocky langos

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: rocky langos

Vad är ditt namn i verkligheten? ROCKY EDLUND

Vad är ditt discord namn? Brycko69

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2008

Berätta om din karaktär. jag heter Rocky langos. jag är ifrån häselby. jag har en bra uppväxt jag har 1 mamma och en pappa, och 4 syskon. jag är en väldigt snäll person som hjälper andra, jag skulle villja skaffa ett jobb på avena server och många vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en bra person som vill hjälpa andra, det är därför jag söker medlem skap. jag är också en snäll person som inte behöver pengar för att vara lycklig på avena server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag vat inte direkt vad det innebär men det kan jag få reda på.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, några exempel är VDM, RDM, NLRg, och metagaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja. det har jag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kan göra så att andra spelare har en bra upplevelse. och att alla har en bra spel upplevelse på avena rolplay. ha en bra kväll

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom