Godkänd realmille | Chef-jobb ansökan(v199o)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realmille

Mod
Personalmedlem
Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
21
Trofépoäng
3
Användarnamn: realmille

Vilken arbetsplats ansöker du till? SC Styling

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli Chef över SC styling då jag tycker jag är tillräckligt mogen och är en seriös spelare som vill servern bästa. Jag är väldigt trevlig mot andra personer och är inte chef för att få mycket makt. Om jag blir chef över SC styling kommer jag välja en BITR som jag tycker är mogen och aktiv som också kan sitt jobb.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, Jag har mycket erfarenheter. Jag har jobbat på sc styling/benny/vianor som det heter på vissa servrar. Jag har jobbar påmånga gånger tex en gång var på unive då vara jag arbetare där smat varit Chef samt bitr på en annan server. Jag vet även vad en chef gör och vad det går ut på. Jag har även mycket kunskaper med att använda mig utav /me och är väldigt trevlig mot kunderna samt alla arbetare,

Hur kommer du att utveckla arbetet? JAg kommer utveckal jobbet med att ta intervjuer lite å och då så man får in nya arbetare som kan vara aktiva. Just nu är vianor ganska aktivt men det känns som ibland så är det ltie lalligt ingen som styr där. Jag kommer kunna vara väldigt aktiv inom yrket då jag har en del tid just nu för att kunna vara ig och rp. Jag kommer ta detta jobb väldigt seriöst och försöka ta in så mogna spelare till jobbet som möjligt inte ta in spelare som vill jobba där för att kunna pimpa sin egna bil utan kunna ta sin tid att ha öppet hjälpa folk.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tycker ni

Hur många bans har du? Tror jag har en men det var en sv ban

• TRÅDSKAPARE
  • PERSONAL

realmille

Mod
Personalmedlem
Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
21
Trofépoäng
3
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tycker ni borde sätta mig som CHef för jag kommer vara väldigt aktiv id med att ta intervjuer och skapa SC styling till en trygg plats.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom