Godkänd reallazer22 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reallazer22

Mod
Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
78
Trofépoäng
8
Användarnamn: reallazer22

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? reallazer22

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Göran Andersson växte upp i en liten håla i Sverige som heter Mjölby och han är 25 år gammal. Hans mamma var försäljare på en bilaffär. Och hans pappa var mekaniker där Göran va med ofta medans hans pappa arbetade och fick hjälpa till att fixa lite på bilarna det va därifrån hans intresse för bilar kom ifrån, hans pappa hade även en fin Ford Falcon Fatura från 1969 som han fick hjälpa till att putsa och tvätta när han va yngre, och med åren fick han även hjälpa till att fixa med motorn och fixa underredet på bilen.

Göran gick Fordon och transport programmet i gymnasiet då man får arbeta med bilar och får en framtid med bilar, Göran ville lära sig så mycket om bilar som det gick och han fick väldigt mycket beröm av sina lärare då han va väldigt bra inne i verkstaden och med att köra lastbil.

Efter studenten började Göran arbeta på en bil verkstad där han fick fixa bilar som kunderna behövde hjälp med, och fick lära sig mycket mer om bilar och allt om dem, och det va det roligaste han visste, då han fick test köra fordon och mecka med dem han fick arbeta med allt inom bilarna allt ifrån insidan av bilar till utsidan.

Göran blev väldigt framgångsrik inom den verkstaden och fick bli chef över den efter hårt arbete och tålamod, han tog aldrig några sjuk dagar, då han är passionerad inom sitt yrke och vill inte missa en ända dag av att arbeta med bilar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1. Snabbtänkt 2. Problemlösare 3. Övertygande 4. Svärmorsdröm.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1. Svårt att lita på folk 2. Tror sig vara bättre än andra på mycket 3. Ibland lite för tålamodig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en god och trevlig attityd, jag blir inte lätt arg på folk då jag har ganska bra tålamod och jag kommer bidra med bra RP, och kommer följa alla regler då jag hatar folk som inte kan RPa och folk som inte följer reglerna. För Rpar man så ska man vara i sin karaktär man ska inte prata ooc eller annat förstör för alla andra bara.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört i ungefär 2-3 år, och jag har varit på ett antal servrar Svenska och Engelska och jag har även spelat på Avena förr jag har fått positiv feedback till hur jag RPar och jag är väldigt seriös och försöker göra det så realistiskt som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Men vi tar som exempel att jag blir rånad och då ska inte jag försöka klara mig därifrån till hundra procent varje gång jag blir rånad, ibland ska man låta den andra partern vinna scenariot. Och det viktigaste är att båda parter har roligt för är det bara roligt för en part i scenariot då har ingen gått iväg som en vinnare.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig innebär att man ska tänka realistiskt, att krockar jag in i en vägg ska jag rpa som jag har krockat in i en vägg. Och sedan t.ex. att blir jag rånad så ska jag värna om mitt liv, och ett annat exempel är att man till exempel inte ska dra ut sitt vapen mitt på torget på ljusa dagen då de finns vittnen och kameror.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Att döda någon annan utan bakomliggande scenario) VDM (Att använda sitt fordon som vapen för att skada eller döda någon annan utan en bra anledning) PWG (Att man prioriterar sig själv istället för ett realistiskt spelande.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en bra RP nivå och försöker få allting att bli så seriöst och realistiskt som möjligt, jag försöker RPa som om det vore i verkliga livet.

!Lucaso

Helper
Helper
Meddelanden
55
Trofépoäng
8
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,091
Trofépoäng
38
Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Avena!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom