Nekad reallazer22 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

reallazer22

Mod
Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
78
Trofépoäng
8
Användarnamn: reallazer22

Vad är ditt discord namn? reallazer22

Vilken arbetsplats ansöker du till? Moore Club

Varför vill du bli Chef/VD? Då jag vill få de på servern att ha något o göra om helgerna/kvällarna om de inte har så mycke annat o göra. Min klubb kommer vara en freds zon där det kommer vara strikt förbjudet att föra in sina bråk med andra gäng/personer gäller även på tomten. Sker detta kommer jag ha vakter som hoppar in på direkten och såklart polis kommer ringas. Vid större event kommer även polis att finnas utanför men inte innanför. Jag kommer även hyra ut lokalen till Företag/gäng ifall de vill ha ett event, men vi kommer såklart sätta upp fasta regler för de. Min klubb kommer vara en mötesplats/ställe att ta de lugnt på/träffa vänner/lösa problem.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag är kriminell men rpar inte ytterst ute som kriminell utan jag är lite lowkey med att jag är kriminell alla andra ska inte behöva veta att jag är kriminell, jag vill att folk ska se mig som en Klubb ägare.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har varit chef för Moore club och cockatoos på Avena/Valon förr, jag har även hållt stora event med över 50 pers som har gått bra.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Lite som jag skrev om varför jag vill bli chef. Jag vill få det att bli den bästa och största klubben genom tiderna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag är en mogen kille, jag är lite äldre och har rätt tänk och erfarenhet av dessa saker.

Hur många bans har du? 0 vad jag känner till som är giltiga.

spray

Aktiv Medlem
Meddelanden
220
Trofépoäng
16
+ rep

Top Bottom