Godkänd realfluz | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

realfluz

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: realfluz

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? realfluz

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Karim Benzema är en 25 årig man med en tuff bakgrund. Han växte upp i ett hem där trygghet aldrig fanns hans föräldrar var våldsamma, och varje gång han fick en anmärkning från skolan möttes han av slag istället för förståelse. Detta formade honom till en person som tidigt lärde sig att lita på sig själv och ingen annan, När kriget bröt ut i hans hemland tvingades han fly. Ensam, rädd och ung tog han sig till ett nytt land med hopp om en andra chans. Men utan utbildning, trygghet eller familj, Han hamnade i fel sällskap, inte för att han ville men för att han kände sig tvungen för att överleva själv utan familj. Idag står Karim vid ett vägskäl. Han vill lämna sitt förflutna bakom sig, men vet inte riktigt hur. Ibland dras han tillbaka till det kriminella, där han känner sig som mest hemma. Samtidigt bär han på en dröm om att en dag kunna leva lagligt, kanske starta något eget. Hans framtid är inte skriven i sten. Han kan gå åt två håll, men det är väl upp till Unive att bestämma

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är rolig, gillar utmaningar unik

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Finns inga

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga senarion en riktgit rolig person som gillar väl utvecklade senarion, med en riktigt bra backgrounds anledning. Jag är bra på att anpassa mig till olika situationer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat på väldigt många servers t.ex. unive, Velo och bryggan m.m

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta är väldigt viktig del inom rpn så alla parter har roligt i ett senario ett exempel på det är: ``Om jag blir stannad av polisen, istället för att direkt dra vapen eller försöka fly, kan du låta polisen fånga dig. Och göra ett långt och roligt senario av det istället för att försöka ta mig ur direkt. Ett snabbt svar är väl att du alltid måste förlora/vinna.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft innebär att du alltid ska tänka logiskt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm powergaming, vdm, suntförnuft, m.m

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att utveckla min karaktär i rpn

Eliazzz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
91
Trofépoäng
8
Godkänd

Top Bottom