Nekad realcol | Temporär Ban Överklagan [Lazer]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realcol

Medlem
Meddelanden
26
Trofépoäng
1
Användarnamn: realcol

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387986822/

Ditt Hex-ID: steam:110000155194b86

Vad är din discord tagg? COL

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? lazer

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-03 194843.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sa att jag skulle gasa greger och drog fram brandsläckare och sprutade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag skulle till ett event och då drog jag fram min brandsläckare och sprutade på greger och då sa jag att jag skulle gasa honom så antar det var därför han banna mig för nasist

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker det var en felaktig ban då jag inte uttryckte mig nazistiskt utan jag sa bara att jag skulle gasa greger

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad förr men dem flesta var svbans och vissa var falska

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sagt att jag skulle gasa greger kanske

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? trevligt

reallazer22

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
52
Trofépoäng
8
Nekad!
anl: Uttryckte sig med gasa judarna.