Nekad real_megic1_1mike | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

real_megic1_1mike

Aktiv Medlem
Meddelanden
130
Trofépoäng
18
Användarnamn: real_megic1_1mike

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? real_megic

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta megic mike och han kommer jobba inom bilbranchen men i hans tidigare dagar så var han kriminell. Han brukade sälja droger varje dag på gatorna och poppa oppsen. Han brukade alltid rulla strapped. När han var 16 år gammal så sköt oppsen hans mamma. Han blev väldigt ledsen och han blev också arg så han bestämde sig för att köpa nya tabbar som var bättre så han kunde cathca oppsen han smällde ner varenda än av dom. MEn nu är han inte i det livet längre han kommer flytta till avena och bli bilförsäljare.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll ibland rolig omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lätt arg deprimierad kort stubin

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och social rp inte bara spela för att jag ska vinna scenarion och lära nya spelare hur man rpar bra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat mycket på avena förr samt swewave och unive och många andra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att andra också kan vinna scenarion. Tillexempel om jag bli ner skjuten och polisen kommer så ska jag inte c logga för jag vill tappa mitt vapen

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska ha logiskt tänkande alltså jag ska inte gör asånt jag ej skulle gjort irl

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Pwg om du typ kör in i en vägg med din bil så måste du rpa på skador och inte bara köra vidare. meta gaming när du tar info från discord till rpn. NLR om du dör får du inte komma ihåg det som hände i scenariot

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det vill jag inte

Axelino

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
154
Trofépoäng
18
Nekad, berätta mer om vad du kan bidra till servern, samt erfarenheter, vad jobbade du som? Vad rp:ade du som? Osv. Sen kanske att du ger ett exempel på scenario när det kommer till stuntförnuft.

Top Bottom