- Meddelanden
- 130
- Trofépoäng
- 18
Användarnamn: real_megic1_1mike
Vad är ditt discord namn? realmegic
Vilken arbetsplats ansöker du till? moore club
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för att jag vill ha bra social rp om jag har öppat på helger så kan många komma till moore club och ha roligt och social rp moore club är typ aldrig öpppet men jag kommer planera innan jag öppnar
Vad rollspelar du som för tillfället? kriminell
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varit chef på moore club 2 gånger tidigare
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer göra det aktivt och se till så alla har rolig och social rp
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? NEJ
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? för jag har erfarenhet och jag är aktiv och kommer ha öppet ofta
Hur många bans har du? vet inte tror 6
Vad är ditt discord namn? realmegic
Vilken arbetsplats ansöker du till? moore club
Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för att jag vill ha bra social rp om jag har öppat på helger så kan många komma till moore club och ha roligt och social rp moore club är typ aldrig öpppet men jag kommer planera innan jag öppnar
Vad rollspelar du som för tillfället? kriminell
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varit chef på moore club 2 gånger tidigare
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer göra det aktivt och se till så alla har rolig och social rp
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? NEJ
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? för jag har erfarenhet och jag är aktiv och kommer ha öppet ofta
Hur många bans har du? vet inte tror 6